Jag såg dig när vi var små

Såhär dan före dopparedagen vill jag bara upplysa er om att min
pojkvän är underbar, men skadad. Han gjorde frukost på sängen till
mig i morse. Romantisk, jag vet ;) Men han kom inte in med den själv
han skickade in Fidde som jag aldrig har träffat innan. Det var lite lustigt att
vakna upp och försöka läsa av personen för att eventuellt känna igen honom
genom de grötiga linserna.
Nu är det dagen innan julafton, Marcus sitter och spelar gitarr och sjunger för mig
och ikväll ska vi festa och imorgon vaknar vi upp tillsammans på julafton.
Allt är bra nu. Min pojkvän är bäst och lalalla, allt är så bra! Vi har precis
pyntat Marcus mini gran med lite traditionellt julpynt; strumpor, cd skivor,
solglasögon, och ciggpaket. Lite lustigt så!
Ska snart hemåt för att förbereda inför imorgon. Jag ska göra gratängen,
köttbullarna och rödbetssallad. Bara roligt :)
Husmor...
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0