Where I follow, you'll go

Hej!

Världens sämsta bloggare är tillbaka, men uppenbarligen inte för att stanna.
Hur leker då livet? Det är just vad det gör leker, med mig! Jag leker inte med
livet. Det är grymt mycket i skolan nu, så jävla trött på skiten nu.
Så är skönt att det är jullov om en vecka det behövs.

Jag skrev ett långt inlägg för någon vecka sen om hur dålig jag har blivit på
att plugga, hur jag bara har tappat all motivation för skolan och betyg m.m.
Idag skulle jag plugga... MOHAHA. Inte då. Jag och Marcus har suttit och nötat
dator hela dagen istället. Inga fel i det förutom att tiden går så jävla fort då!
DAMN liksom.

I helgen skall jag och Marcus åka ner till Göteborg. Bli lussekatts bak + hemlig dejt
på lördag! På söndag är det släktmiddag hos farmor. Så blir att vi stannar till måndag
eftersom det inte finns några tåg hem på söndag eftermiddagen. Blir nog en mysig helg!

SO long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0