coola kissen

Hej mina trogna läsare!
Har ju som sagt varit i Göteborg i helgen. I fredags hade jag en härlig kväll
med naturgodis framför tv:n. Inga fel men var som sagt rastlös!
Lördag åkte jag in till stan för att träffa Mikaela, var jätte kul att träffas igen!
Vi tog en fika, kikade lite affärer ..... och så var hon med mig på Barbarella.
Och vad gjorde jag där? Jo jag gjorde äntligen en septum piercing!!!! :D
Är jätte nöjd med studion och resultatet! Nästan att jag vill pierca mig igen
BARA för att få pierca mig där och komma dit. Är som sagt oerhört nöjd!
Här har ni min septum-piercing samt dagens outfit! Idag kan jag säga att jag känner mig snygg ;)
So LONG

Kommentarer
Postat av: Angelica

Asså du passar så jävla bra i din septumpiercing att jag också vill ha en. Men jag tror inte att jag skulle passa i en.

2011-10-10 @ 13:45:28
URL: http://omangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0