Du är och förblir det du en gång var

Hej Lördag!
Åkte som sagt ner till Göteborg igår. Åkte hem till min kära
farmor för att ha en lugn fredagkväll framför idol. Var skönt
att ta en dag och bara göra ingenting men samtidigt var det
längesen som jag var så rastlös och redo för äventyr.
Så idag blir det att åka in till stan och träffa Mikaela! SKa bli
riktigt roligt, har inte träffat henne sen i somras. Blir att kolla
lite affärer, har ett presentkort på hela nordstan som jag fick
av Cissi när jag fyllde år så har planer på att försöka spendera det!
Har även planer på att eventuellt göra min s**** .. Ska ringa
ett samtal nu i hopp om att få en tid. Vi får se hur det blir :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning.
Hörs kanske ikväll eller kanske imorgon, det återstår att se.
Ha en kanon lördag för det tänker jag ha!
SO long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0