Have to follow through

Hej där ute människor av alla typer! (lame)

Kom precis ut ur duschen, det är något speciellt med den där
underbara nyduschade känslan! Love it :D

Sov hos Marcus inatt så har varit uppe tidigt trotts att jag var ledig
idag. Vi har kommit i underfund med att jag pratar rätt mycket i sömnen.
Tycker det är rätt kul:
Jag: Vad ska du bjuda på?
Marcus: Va?
Jag: Jaa, varför ska du bjuda på räkpannkaka, det kan du ju inte göra.

Det slutade med att när jag väl vaknat diskuterade vi detta mycket noga.
Haha, jag och Marcus har båda en förmåga att spinna vidare på allt.

Har städat mitt rum hela dagen i allafall så nu kan man vara här inne
utan att framkalla ångest!

Har nu planer på att om en timme åka iväg till Göteborg för att spendera
min helg där. Har dock inget planerat så får se vad som händer.


Idag har även jag och Marcus varit tillsammans i 2 månader, har ingen
bild på oss på denna datorn så fick bli en sen-sommar bild på mig!

SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0