Jag har väntat på ett regn

Hej!
Åkte hem från skolan vid ett tiden för att åka till ungdomsmottagningen
och fixa nya p-piller. Ringde till Dennis och bestämde en spontan fika på
Café Elvira. Mycket trevligt :) Mötte upp Emelie för att följa med till hennes
mamma för att hämta Tyko. Så kom precis hem. Ruggigt kallt ute nu för
tiden måste jag säga! Blir snart att plocka fram vinterjackan.
Ska packa en liten väska för att sen åka och sova hos Emelie inatt.
Blir mys, har inte sovit över hos henne på länge nu.
Imorgon måste jag i allafall hem och tvätta det är ett som är säkert!
Tvätthögen sträcker sig upp till taket... nästan iallafall!

Nej nu ska jag packa och ge mig iväg.
SO long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0