Kräm

Kent – Kräm (så nära får ingen gå)

Hej!
Denna dagen ser ut ungefär som gårdagen, hade sovmorgon till 9.40. Sov hos
Marcus inatt och han skulle med bussen som gick kvart i sex så då cyklade jag med
honom, åkte hem till mig och hoppade in i duschen och la mig och sov i två timmar.
Har precis skickat in en uppgift i Arbetsmiljö och säkerhet, check! Bara två uppgifter kvar
att skicka in och sen ligger jag i kurs igen. Kommer väl förmodligen bli så att det plockar på
så att jag kommer efter igen men det får väl gå.
Jag har nya örhängen idag också, sjukt nöjd med mina sex nya par :)
Tackar Cissi för presentkortet jag fick i födelsedagspresent, annars hade
jag aldrig gått och köpt sex par örhängen!

Har jag förresten berättat att jag funderar på att skaffa abonemang?
Halebop har ett sjukt bra erbjudande och i och med att min mobil har en
stor spricka så är det bara en tidsfråga innan den går sönder helt.
Verkar som att det lutar mot en HTC Incredible S, Angelica som har
tipsat och fått in mig på detta spår. Blir nog väl. Då kan jag ju ha min
Samsung när jag festar, behöver ju inte vara lika rädd om den då.

Nu slutar studiepasset så nu blir det lunch. Julia tog bilen till skolan
idag och hon nämnde något om donken. Off we go!
Hörs i eftermiddag!
SO LONG!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Varsegod söto!:)

2011-10-12 @ 13:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0