Över gränsen

Hej!
Tisdag.. Hade lite sovmorgon idag, det var skönt! Låg dock och drog mig lite för länge
vilket gjorde att jag missade den bussen jag borde ha tagit och kom alltså en halvtimme
för sent i stället, men gud så mysig min säng var!
Har jag föresten berättat att jag äntligen har skrivit över mitt simkort på mig? Detta innebar
att jag beställde en ny mobil med abonnemang! En HTC Incredible S sitter jag alltså och
väntar på i hopp om att få hem den i veckan. Detta blir min fjärde mobil i år! Två blev ju
stulna för mig i teneriffa då vi hade inbrott på hotellrummet, den jag har nu, en Samsung
galaxy ace. Den är underbar, älskar verkligen min telefon. Har ju dock lyckats tappa den
så att jag har en fruktansvärd spricka i. Tänkte att det tar nog inte lång tid innan den
går sönder helt.
Har religionskunskap. Våran lärare visar filmer om olika religioner. Intressant och kul
men så fruktansvärt överdrivet anser jag. Svenska Åke som bytte namn till Mohammed
och blev muslim, hej på dig!
Ikväll sover min pojkvän hos mig. Funderar på att anstränga mig lite med lite god mat,
tända ljus. HAHAHA, nej. Seriöst. Nej jag vet inte.. Mysigt i allafall :)
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0