Ibland är det svårt när det är lätt

God morgon!
Sovit gott i Emelies säng inatt! Tack gumman för att du är
världens grymmaste och roligaste människa.

Jag har svårt att veta hur jag ska bete mig och agera när det blir
motstånd från din sida. Jag vet inte vad jag ska ställa för frågor
eller dra upp för samtalsämne för att komma fram till dig i dessa
stunder. Jag är osäker, hela tiden när vi inte är med varandra.
Jag måste hitta den känslan jag har när vi är med varandra också
när vi inte är det men det är svårt. Ibland klandrar jag bara dig sen
inser jag att jag faktiskt är en del av det jag också och då klandrar
jag bara mig själv. Jag hittar ingen balans. Det kan inte alltid vara
glatt och lyckligt men den där osäkerheten äter upp mig inifrån.
Det sätter igång alla funderingar och alla tankar vilket jag har svårt
att hantera, de spinner gärna vidare och lever sitt eget liv. Jag måste
lära mig att hantera detta men man känner sig så jävla ensam.
Jag vet mycket väl att detta är något jag själv måste ta itu med men
samtidigt vill jag ha någon som står brevid och stöttar mig, som ser
när det är på väg att gå för långt.

Känslognabb.
SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0