Every time I think of you, I always catch my breath

Jag är den lyckligaste tjejen i hela världen! ♥
Och gissa varför!? Jo, för jag har den snyggaste, underbaraste pojkvännen
i hela världen. Alla tjejer där ute som bara önskar att de var i min situation.
Hur stor är oddsen att man lyckas fånga den första killen i Götene man tyckte
var snygg? Efter två år.. Shit! Ser faktiskt upp till mig själv, har faktiskt vad
normala människor kallar självförtroende. Samtidigt har jag aldrig varit så osäker
i hela mitt liv, han är ju tio gånger snyggare än vad jag är! Förstå vilken press
jag har på mig att vara den perfekta flickvännen. Sanningen är den att de känslorna
jag har för Marcus är så gott som obeskrivliga, jag saknar ord, han gör mig mållös
samtidigt som han fyller hela mig och gör mig hel. Bäst av allt med min underbara
pojkvän är att han är så fruktansvärt rolig! Har aldrig haft så kul i ett förhållande innan.
Idag är jag helt tokig i honom, gulligull liksom, en annan dag är jag tokig för att jag
inte förstår mig på honom. Alla förhållanden kräver tid och jag hoppas att jag får
chansen att lära känna min pojkvän på alla sätt.

Jag älskar dig!

♥     ♥      ♥     ♥      ♥      ♥    ♥
I hear your name in certain circles
And it always makes me smile
I spend my time just thinking about you
And it's almost driving me wild
♥     ♥      ♥     ♥      ♥      ♥    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0