Vårdpedagogik

Hej onsdag!
Sitter just nu och har vårdpedagogik. Hade sovmorgon idag så har bara
haft studiepass och lunchrast idag. Rätt chill onsdag! Slutar halv tre och
då blir det att gå och prova studentmössa! Känns inte som att det är så
långt kvar nu fastän att trean precis har börjat. Efter möss-provningen
blir jag upplockad för att åka hem och ha möte med soc. Ska förhöra
min socsekreterare om vad som händer när jag har gått ur skolan och
ska flytta till min kära hemstad GÖTEBORG.
Dagens outfit, nya skor, mörk blå chinos, LARS t-shirt, svart kofta.
c
Nå vad tycker ni om min snygga t-shirt?
Just love it! + mitt fina halsband som jag fått av min
pojkvän, lovelovelove :)
So LOng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0