Whatever

Hej.
Jag är allt lite nere idag, dagen började jätte bra men sen rasade allt
kändes det som. Börjar dagen så håller man verkligen kvar vid den
där irriterade känslan. Jag är väl kanske långsint eller något, man borde
ju faktiskt anstränga sig för att hitta den där positiva känslan. Det gjorde
jag faktiskt och jag var hyfsat glad för en stund men sen lyckades det bli
så att den negativa känslan hittade tillbaka.
Har svårigheter att nå fram med mitt budskap för tillfället.

Har nu rehabilitering/habilitering. Hänger inte med för fem öre. Det är så
svårt att hålla sig fokuserad när man har huvudet fullt. Efter skolan ska jag
hem och tvätta, bara slappa. Hoppas väl på lite sällskap av Marcus men får
väl se. Annars blir det väl datorn och något tafatt försök att plugga.
Nej gud, jag sprider dåliga vibbar idag alltså.. Hoppas bilden sprider
ett gladare budskap! Jag är ju jävligt cool i min bandana iallafall..
SO long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0